Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΕ ΜΟΧΘΟ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΕΙ

Από 1.1.2011 προβλέπεται από το επιχειρησιακό σχέδιο διάσωσης του ΟΣΕ οι καταργήσεις δρομολογίων του ΟΣΕ ως εξής: Καταργούνται όλα τα διεθνή δρομολόγια, τα δρομολόγια προς Φλώρινα, τα δρομολόγια προς Ανατολική Μακεδονία , τα δρομολόγια προς Αλεξανδρούπολη και τα δρομολόγια της Πελοποννήσου (πλην των τουριστικών !!!!!!!!). Παράλληλα αυξάνονται τα εισιτήρια σε ποσοστά μέχρι 100%.

Με αυτό τον τρόπο θεωρείται ότι γίνεται οικονομία και θα επέλθει αύξηση των εσόδων.
Σε όλη την «πολιτισμένη» Ευρώπη τα σιδηροδρομικά δίκτυα είναι φορέας ανάπτυξης και προόδου. Βελτιώνονται συνεχώς οι υποδομές, η παροχή υπηρεσιών και βέβαια ο σιδηρόδρομος είναι πολύ δημοφιλής και αποτελεί ένα εναλλακτικό και φθηνό τρόπο μεταφοράς. Ο σιδηροδρομικός σταθμός είναι το κέντρο της ζωής της σύγχρονης πόλης. Στην Ελλάδα, όμως, οι κυβερνητικές πολιτικές φοβάμαι ότι το μόνο που γνωρίζουν είναι να είναι πρόθυμοι να καταστρέφουν ότι ο λαός με μόχθο έχει πληρώσει και φτιάξει, να καταργούν εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα δικαιολογώντας τα με την έκφραση «τι θα πουν οι ξένοι» ! Αποτέλεσμα η απομόνωση της Ελλάδας από την υπόλοιπη Ευρώπη, ενώ στερούνται μεγάλα γεωγραφικά διαμερίσματα από εναλλακτικές, περιβαλλοντικά φιλικές και φθηνές μεταφορές.

Τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως τα τραίνα, παρουσιάζουν σαφώς από την φύση τους πολλά πλεονεκτήματα. Μπορούν να μεταφέρουν γρήγορα και ασφαλώς πολλούς επιβάτες, να τονώσουν τις εμπορευματικές μεταφορές, με κόστος πολύ μικρότερο από τις οδικές μεταφορές. Παράλληλα οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι φιλικές προς το περιβάλλον. Οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (CO, CO2 και ιδιαίτερα των NOx ) είναι αναλογικά πολύ μικρότερες από εκείνες των συμβατικών χερσαίων μεταφορών. Στην εποχή της κλιματικής αλλαγής, ενώ επιχειρούνται σοβαρές προσπάθειες για την μείωση των εκπομπών, στην Ελλάδα τελικά «επιδοτούνται» πιο ρυπογόνοι (και ακριβότεροι) τρόποι μεταφοράς τόσο εμπορευμάτων όσο και επιβατών.
Ευχές για Καλά Χριστούγεννα
Αργύρης Αργυρίου  [Γεωλόγος]

Δεν υπάρχουν σχόλια: